Λουτσέσκου: «Λυπάμαι γιατί αγαπώ τρομερά τον ΠΑΟΚ και ήθελα ένα διαφορετικό αντίο-Ευγνώμων σε Σαββίδη»
Τι δήλωσε ο Ραζβάν Λουτσέσκου για την αποχώρησή του από τον πάγκο του ΠΑΟΚ.




«Ο ΑΠΟΕΛ θα πάρει τον φετινό τίτλο. Είναι η πιο πλήρης ομάδα, η πιο έμπειρη, έχει κόσμο. Τα εντός έδρας παιχνίδια δύσκολα τα χάνει και δύσκολα τρώει γκολ. Οι άμυνες δίνουν πρωταθλήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις