Δώνης: «Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την ισοπαλία»

Δώνης: «Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την ισοπαλία»

Στην κάμερα της Cablenet μίλησε μετά το τέλος του ντέρμπι ο Τάσος Δώνης.

Αναλυτικά:

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Η Ανόρθωση έχει μια καλή ομάδα και μια πολύ δύσκολη. Θεωρώ πως είχαμε πολλές ευκαιρίες για να πάρουμε το τρίποντο, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την ισοπαλία. Έχουμε ακόμα εννιά ντέρμπι και ελπίζω στο τέλος να είμαστε πρωταθλητές».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Μεγάλη μέρα για τον Ολυμπιακό: «Κλείδωσε» το νέο Καραϊσκάκη, μυθικό ποσό για την ανακατασκευή

Μεγάλη μέρα για τον Ολυμπιακό: «Κλείδωσε» το νέο Καραϊσκάκη, μυθικό ποσό για την ανακατασκευή

Η πρόταση του Ολυμπιακού για το Νέο Καραϊσκάκης, εγκρίθηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά. Όλα όσα συμφωνήθηκαν για το τεράστιο έργο των «ερυθρολεύκων».