Το παράπονο του Σα Πίντο…

Το παράπονο του Σα Πίντο…

Ο Ρικάρντο Σα Πίντο μετά το τέλος του ντέρμπι με τον Άρη, έκανε το παράπονο του στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου.

«Έγιναν πολλά πράγματα που ήταν εναντίον μας, όμως είμαστε δυνατοί και παλεύουμε για τον τίτλο.» το σχόλιο του Πορτογάλου τεχνικού.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Πετεβίνος: Πού πάνε τα λεφτά των διαρκείας – Οι πληρωμές για τα εμπάργκο και η διαδικασία με Λιασή

Πετεβίνος: Πού πάνε τα λεφτά των διαρκείας – Οι πληρωμές για τα εμπάργκο και η διαδικασία με Λιασή

Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε ο εκπρόσωπος τύπου του ΑΠΟΕΛ, Νεκτάριος Πετεβίνος για όλα τα ζητήματα που αφορούν τους γαλαζοκίτρινους.