Το παράπονο του Σα Πίντο…

Το παράπονο του Σα Πίντο…

Ο Ρικάρντο Σα Πίντο μετά το τέλος του ντέρμπι με τον Άρη, έκανε το παράπονο του στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου.

«Έγιναν πολλά πράγματα που ήταν εναντίον μας, όμως είμαστε δυνατοί και παλεύουμε για τον τίτλο.» το σχόλιο του Πορτογάλου τεχνικού.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Επτάψυχη Αλγερία, «τούμπαρε» την Ιορδανία και έμεινε ζωντανή για την πρόκριση!

Επτάψυχη Αλγερία, «τούμπαρε» την Ιορδανία και έμεινε ζωντανή για την πρόκριση!

Έμεινε ζωντανή για πρόκριση η Αλγερία! Παρότι η Ιορδανία βρέθηκε μπροστά, η ομάδα του Πέτκοβιτς, τούμπαρε από... αέρος το ματς και επικρατώντας 2-1, ελπίζει για τα νοκ άουτ!