ΤΟΣΑ εισιτήρια διαρκείας διάθεσε μέχρι στιγμής το ΑΠΟΕΛ!
Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.




Η αντίδραση του Πάμπλο Ματσίν και των συνεργατών του, δείχνει να εντυπωσιάστηκαν από τους φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στο Κολόσσι.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις