Τελευταίο για ΑΕΛίστες...

Τελευταίο για ΑΕΛίστες...

«Έφυγαν» τα 1064 εισιτήρια που αναλογούσαν στους ΑΕΛίστες για το ντέρμπι Κυπέλλου της Τετάρτης με τον Απόλλωνα.

Αυτή θα είναι και η τελευταία φορά για τους ΑΕΛίστες που θα παρευρεθούν στο πέταλο σε εκτός έδρας (έστω και τυπικά) αγώνα της ομάδας του.

Η απόφαση για απαγόρευση μετακίνησης φιλάθλων θα τεθεί σε ισχύ από το ερχόμενο Σαββατοκυρίακο και παρά τις αντιδράσεις δεν φαίνεται να αλλάζει αλλά ούτε και να υπάρχει άλλη λύση.

Ελπίζουμε όλοι να δούμε ένα συναρπαστικό ντέρμπι της Λεμεσού στον αγωνιστικό χώρο και όμορφη ατμόσφαιρα στις εξέδρες.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ANOΡΘΩΣΗ: Ανανέωσε ο Μιχάλης Ιωάννου

ANOΡΘΩΣΗ: Ανανέωσε ο Μιχάλης Ιωάννου

Η Ανόρθωση με ανακοίνωσή της ενημέρωσε για την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μιχάλη Ιωάννου, όπου τον κρατά στην ομάδα μέχρι το 2028.