Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Αναλυτικά:
«Γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολη αναμέτρηση, το είδατε, παλέψαμε μέχρι το τέλος, μας αρέσουν τέτοια παιχνίδια. Θέλαμε το τρίποντο και το πήραμε. Ήταν παιχνίδι έξι βαθμών, παίξαμε στο σπίτι μας και καταφέραμε να το κερδίσουμε».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις