Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Άφησε στον πάγκο τους Πολυκάρπου και Καραμανώλη, στην θέση τους οι Πέτροβιτς και Βιγιαφάνιες. Ήταν εκτός λόγω καρτών στον περασμένο αγώνα.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις