Μονακό: Έθεσαν εκτός ομάδας τον Οκόμπο!

Μονακό: Έθεσαν εκτός ομάδας τον Οκόμπο!

Η ομάδα του Μόντε Κάρλο ανακοίνωσε επισήμως τον αποκλεισμό του Οκόμπο από τις δραστηριότητες των Μονεγάσκων.

Η Μονακό με τον πλέον επίσημο τρόπο ανακοίνωσε τον προσωρινό αποκλεισμό του Έλι Οκόμπο από τις δραστηριότητες της ομάδας του Μόντε Κάρλο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η διοίκηση της Μονακό ανακοινώνει τον προσωρινό αποκλεισμό του Έλι Οκόμπο από την ομάδα λόγω πειθαρχικών παραπτωμάτων που εμπίπτουν στον εσωτερικό κανονισμό της ομάδας. Έτσι, ο Οκόμπο θα απουσιάζει από όλες τις προσεχείς δραστηριότητες της ομάδας μας».

Sdna.gr

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό

Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό

Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.