Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στηρίζει την προσπάθεια για τη διεξαγωγή του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!
Στο πλευρό της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR είναι η ΠΑΕ για να διεξαχθεί το «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!




«Καταλαβαίνω τα συναισθήματα μετά το ντέρμπι, δεν υπάρχει δικαιολογία για αυτό που παρουσιάσαμε», ήταν η χαρακτηριστική τοποθέτηση του, χωρίς... φρου φρου κι αρώματα.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις