Διαπραγμάτευση για διπλή «πράξη» με Ανόρθωση για Σάμπο-Κίκο…

Διαπραγμάτευση για διπλή «πράξη» με Ανόρθωση για Σάμπο-Κίκο…

Τελευταία μέρα του παραθύρου για άνεργους και δανεικούς παίχτες, είναι ουσιαστικά η σημερινή.

Πληροφορίες της ιστοσελίδας μας, αναφέρουν ότι η Καρμιώτισσα είναι σε διαπραγμάτευση με την Ανόρθωση, για να πάρει δανεικούς τους Κίκο και Σαμπό. 

Αν οι δυο παίχτες μετακομίσουν στους "πορτοκαλί" των Πάνω Πολεμιδιών, σημαντικό μέρος του μισθού τους, θα τον λαμβάνουν από την Ανόρθωση. 

*Στην Καρμιώτισσα προτάθηκε για δανεισμό ο Κωνσταντίνος Σωτηρίου της ΑΕΛ, όμως απάντησαν αρνητικά. 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Είναι Κύπρο και... ανακοινώνεται

Είναι Κύπρο και... ανακοινώνεται

Ο Μπιέλ είναι στο νησί μας και θα ανακοινωθεί η απόκτηση του από την Πάφο, με μονοετή δανεισμό από την Σπόρτινκ.