«Χρειάζεται οπωσδήποτε παίκτη στην άμυνα και έναν επιθετικό η Ομόνοια»

«Χρειάζεται οπωσδήποτε παίκτη στην άμυνα και έναν επιθετικό η Ομόνοια»

Στον Super Sport FM μίλησε ο παλαίμαχος της Ομόνοιας, Πανίκος Ξιούρουππας.

Τι δήλωσε:

Για το ντέρμπι: «Ως παιχνίδι δεν άφησε κανέναν ικανοποιημένο. Είχε πολλές διακοπές, πολλές κάρτες, πολύ ένταση. Δεν απολαύσαμε το παιχνίδι. Ιδιαίτερα το δεύτερο ημίχρονο, ο ΑΠΟΕΛ δεν μπορούσε, η Ομόνοια κρατούσε το προβάδισμα. Με ικανοποίησε μόνο η νίκη της Ομόνοιας που ήταν κυρίως νίκη γοήτρου, ιδιαίτερα μετά το αποτέλεσμα με την Καρμιώτισσα. Φυσικά στο τέλος της ημέρας μετράνε οι τρεις βαθμοί».

Που χρειάζεται παίκτες στην Ομόνοια: «Οπωσδήποτε στην άμυνα και έναν ακόμα επιθετικό για να βοηθήσει τον Κακουλλή».

Για τον Κακουλλή: «Η παρουσία του Κακουλλή είναι εξαιρετική, είναι πολύ σωστός ως προς την παρουσία του. Όμως δεν μπορεί να τραβήξει μόνος του την επίθεση, θα έρθει η στιγμή που θα τραυματιστεί, που θα ντεφορμαριστεί κλπ. Χρειάζεται ενίσχυση η Ομόνοια στην επίθεση και θα έρθει».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Διαφημιστικά που άφησαν εποχή!

Διαφημιστικά που άφησαν εποχή!

Από τα video με... Ρωμαίους μονομάχους τον Φίγκο και τον Μαλντίνι μέχρι την διαφήμιση με την Κιμ Καρντάσιαν.