Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στο Top-5 των μακροβιότερων ξένων του Ολυμπιακού
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό που πλέον θεωρεί οικογένειά του, έχοντας αφήσει ηχηρό το στίγμα του στη νεότερη εποχή των «ερυθρολεύκων».




Ο νεαρός άσος μίλησε στη κάμερα της ΑΕΛ για τη νίκη στην πρεμιέρα κόντρα στη Δόξα, το ματς της 2ης αγωνιστικής απέναντι στην ομάδα του Ζακακίου, αλλά και για την εντυπωσιακή παρουσία του κίτρινου λαού στο γήπεδο της Περιστερώνας.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις