Έσπασε ήδη το... φράγμα των 2000 διαρκείας ο ΑΠΟΕΛ - «Και τα βλέπω όλα κίτρινα και μπλε»

Έσπασε ήδη το... φράγμα των 2000 διαρκείας ο ΑΠΟΕΛ - «Και τα βλέπω όλα κίτρινα και μπλε»

Με ανάρτηση του στα social media ο ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι οι "γαλαζοκίτρινοι" διέθεσαν μέχρι στιγμής, περισσότερα από 2000 εισιτήρια διαρκείας!

«Μέσα σε 24 ώρες έσπασε και το φράγμα των 2000 διαρκείας. "Και τα βλέπω όλα, κίτρινα και μπλε"», αναφέρουν στο μήνυμα τους οι δευτεραθλητές.

Δείτε το σχετικό ποστάρισμα:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Επικό ποστ για Ηλία: Προανήγγειλαν το DEAL με ΧΑΛΛΟΥΜΙ! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Επικό ποστ για Ηλία: Προανήγγειλαν το DEAL με ΧΑΛΛΟΥΜΙ! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Ο Λεβαδειακός με ανάρτηση του προανήγειλε την συμφωνία με τον Ηλία Χαραλάμπους.