Ανόρθωση-ΑΕΛ: Στο Β΄ γκρουπ, αλλά... 4η και 5η θέση στα εισιτήρια!

Ανόρθωση-ΑΕΛ: Στο Β΄ γκρουπ, αλλά... 4η και 5η θέση στα εισιτήρια!

Μπορεί η Ανόρθωση και η ΑΕΛ να συμμετείχαν στο βαθμολογικά αδιάφορο γι΄ αυτούς Β΄ γκρουπ στο πρωτάθλημα της περσινής περιόδου (2022-2023), όμως έκοψαν περισσότερα εισιτήρια από τις μισές ομάδες που αγωνίστηκαν στο Α΄ γκρουπ.

Συγκεκριμένα, η "Κυρία" διέθεσε 50.307 εισιτήρια και κατέλαβε την 4η θέση στον σχετικό πίνακα, ενώ η Λεμεσιανή ομάδα διέθεσε 43.573 και ήταν στην 5η θέση.

Ο πρωταθλητής Άρης έκοψε 28.034, η Πάφος 36.910, ενώ η 3η στη βαθμολογία ΑΕΚ μόλις... 19.895!

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!

Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!

Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.