Το «ΝΤΟΥ» των Αγγελόπουλων στο πούλμαν του Ολυμπιακού και η αποθέωση στο ΣΕΦ! (ΒΙΝΤΕΟ)

Το «ΝΤΟΥ» των Αγγελόπουλων στο πούλμαν του Ολυμπιακού και η αποθέωση στο ΣΕΦ! (ΒΙΝΤΕΟ)

Οι αδερφοί Αγγελόπουλοι δεν… περίμεναν την αποστολή του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ, μπαίνοντας στο πούλμαν στα μισά της διαδρομής!

Στα... μισά του δρόμου για το ΣΕΦ ανέβηκαν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος στο πούλμαν που μετέφερε την αποστολή του Ολυμπιακού, από το ΟΑΚΑ, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Οι ιδιοκτήτες της «ερυθρόλευκης» μοίρασαν από κοντά τα συγχαρητήριά τους στους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο και μετά συμμετείχαν στο... πάρτι που έγινε στο Φάληρο μαζί με τους οπαδούς της ομάδας του Πειραιά.

Δείτε το βίντεο - Πατήστε ΕΔΩ

Πηγή: sport-fm.gr

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ζ. Βρύζας: "Δεν πήγα στον Παναθηναϊκό γιατί ήθελα να είμαι αποδεκτός στην πόλη μου" (ΒΙΝΤΕΟ)

Ζ. Βρύζας: "Δεν πήγα στον Παναθηναϊκό γιατί ήθελα να είμαι αποδεκτός στην πόλη μου" (ΒΙΝΤΕΟ)

O αθλητικός διευθυντής του ΑΠΟΕΛ Ζήσης Βρύζας παραχώρησε συνέντευξη στο Betarades.gr