Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Όπως αναφέρει η έγκριτη «Independent», οι Λονδρέζοι, οι οποίοι ψάχνουν τον αντικαταστάτη του Αντόνιο Κόντε από τα τέλη του περασμένου Μαρτίου, βρίσκονται στην «τελική ευθεία» της αναζήτησής τους, αφού αναμένεται να καταθέσουν επίσημη πρόταση στον τεχνικό της Σέλτικ μέσα στις επόμενες ημέρες.
Να θυμίσουμε ότι η Σέλτικ παίζει αύριο (3/6, 19:30) κόντρα στην Ινβερνές της δεύτερης κατηγορίας, διεκδικώντας το treble, αφού έχει ήδη στεφθεί πρωταθλήτρια και έχει κατακτήσει το League Cup.
Sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις