Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Ο Εμπαπέ δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα ανανεώσει εκ νέου το συμβόλαιό του με τους Παριζιάνους, με το «όνειρο» της μεταγραφής στη Ρεάλ Μαδρίτης να… ζωντανεύει ξανά.
Μάλιστα, υπήρχε συνάντηση σήμερα του Φλορεντίνο Πέρεθ με τον Κάρλο Αντσελότι και τον Χοσέ Άνχελ Σάντσεθ, όπου συμφώνησαν να κινηθούν για την απόκτηση του Γάλλου επιθετικού. Ο Εμπαπέ θα μπορούσε να τα βρει κιόλας με τους Μαδριλένους τον ερχόμενο Ιανουάριο, όταν θα μπει στο τελευταίο εξάμηνο του συμβολαίου του και μπορεί να υπογράψει ως ελεύθερος σε οποιαδήποτε ομάδα θέλει.
Βέβαια, υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο αποχώρησης του Καρίμ Μπενζεμά σε λίγες ημέρες μετά την τεράστια προσφορά που έχει στα χέρια του από την Αλ Ιτιχάντ της Σαουδικής Αραβίας. Εκεί, τα πλάνα ίσως αλλάξουν και οι «μερέγχες» ενδέχεται να κινηθούν για τον Χάρι Κέιν ή κάποιον άλλον στράικερ από το πάνω ράφι.
Sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις