Και δεύτερη παραίτηση προπονητή από ομάδα που αποκλείστηκε από το Μουντιάλ!
Ο Στιβ Κλαρκ το έκανε με την οριστικοποίηση του αποκλεισμού της Σκωτίας, ο Χονγκ Μιούνγκ-Μπο το έπραξε μερικές μέρες αφότου η Νότια Κορέα αποχαιρέτησε το φετινό Μουντιάλ.




« Συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες. Σήμερα κερδίζει η προσφυγιά και ελπίζουμε σύντομα να είμαστε πίσω στα σπίτια μας! Πολλά συγχαρητήρια στους μάγκες μου, το άξιζαν αυτό το τρόπαιο και είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι. Ήμασταν πολύ καλύτεροι, τα παιδιά το ήθελαν περισσότερο. Σήμερα κερδίζει αυτός ο κόσμος. Από τη μέρα της προσφυγιάς ποτέ δεν είχαμε τόσο κόσμο στις κερκίδες του ΑΣΙΛ. Αυτό είναι το κέρδος μας.»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις