ΤΕΛΟΣ τα εισιτήρια για «Αρένα»

ΤΕΛΟΣ τα εισιτήρια για «Αρένα»

Με μήνυμα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια που είχε στη δάθεση του για το εκτός έδρας ντέρμπι της ερχόμενης Κυριακής (02/04) με αντίπαλο την ΑΕΚ.

Η σχετική ενημέρωση:

«Ενημερώνουμε ότι τα διαθέσιμα εισιτήρια στη κερκίδα των φιλοξενούμενων για τον αγώνα ΑΕΚ Λ/κας - ΑΠΟΕΛ (Β' Φάση-3η Αγ/κή), έχουν εξαντληθεί».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Έχει υπάρξει πρόταση από Πάφο για Αγγελόπουλο αλλά απορρίφθηκε»

«Έχει υπάρξει πρόταση από Πάφο για Αγγελόπουλο αλλά απορρίφθηκε»

Ο εκπρόσωπος τύπου Άγγελος Βραχίμης του Εθνικού Άχνας, παραχώρησε δηλώσεις για τη νέα σεζόν στον ΣΠΟΡ FM 95.0.