ΤΕΛΟΣ τα εισιτήρια για «Αρένα»

ΤΕΛΟΣ τα εισιτήρια για «Αρένα»

Με μήνυμα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια που είχε στη δάθεση του για το εκτός έδρας ντέρμπι της ερχόμενης Κυριακής (02/04) με αντίπαλο την ΑΕΚ.

Η σχετική ενημέρωση:

«Ενημερώνουμε ότι τα διαθέσιμα εισιτήρια στη κερκίδα των φιλοξενούμενων για τον αγώνα ΑΕΚ Λ/κας - ΑΠΟΕΛ (Β' Φάση-3η Αγ/κή), έχουν εξαντληθεί».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΑΠΟΕΛ: Ο κόσμος παρουσιάζει την πρώτη εμφάνιση

ΑΠΟΕΛ: Ο κόσμος παρουσιάζει την πρώτη εμφάνιση

Ένα μοναδικό και πρωτότυπο δώρο περιμένει τους φίλους του ΑΠΟΕΛ που θα προμηθευτούν το εισιτήριο διαρκείας τους μέχρι τις 5 Ιουλίου.