ΤΕΛΟΣ τα εισιτήρια για «Αρένα»

ΤΕΛΟΣ τα εισιτήρια για «Αρένα»

Με μήνυμα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια που είχε στη δάθεση του για το εκτός έδρας ντέρμπι της ερχόμενης Κυριακής (02/04) με αντίπαλο την ΑΕΚ.

Η σχετική ενημέρωση:

«Ενημερώνουμε ότι τα διαθέσιμα εισιτήρια στη κερκίδα των φιλοξενούμενων για τον αγώνα ΑΕΚ Λ/κας - ΑΠΟΕΛ (Β' Φάση-3η Αγ/κή), έχουν εξαντληθεί».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Έδωσαν τα χέρια για τη μεταγραφή του Μπα!

Έδωσαν τα χέρια για τη μεταγραφή του Μπα!

Θέμα χρόνου είναι η ολοκλήρωση του deal για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ, Αλγκασίμ Μπα στη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.