«Μπράβο ρε μάγκες, όταν υπάρχει θέληση μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα!»

«Μπράβο ρε μάγκες, όταν υπάρχει θέληση μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα!»

Το μήνυμα της Θύρας 1.

 Συγχαρητήρια στους μάγκες της καλαθόσφαιρας σε τροχοκάθισμα που για ακόμη μια χρονιά μας έκαναν περήφανους αφού με την σημερινή τους νίκη στέφθηκαν ξανά ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ! Μπράβο ρε μάγκες συνεχίστε να μας δείχνετε όλους πως όταν υπάρχει θέληση μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα! ΚΥΠΕΛΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ.. ΥΓ. Αύριο τα λεωφορεία αναχωρούν στις 13:00 από το κλειστό μας..

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ο Γιαν Μοντέρο φιλοξενήθηκε σε εκπομπή του ισπανικού KQ94.5 όπου δέχθηκε ερώτηση σχετικά με τη διαφαινόμενη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Η απάντηση του Δομινικανού.