Επέστρεψε στην ΠΑΕΕΚ ο Δημητρίου
Η ΠΑΕΕΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Μάριου Δημητρίου, ο οποίος αποχώρησε από τον Εθνικό.




Οι Λαρνακείς αγωνίστηκαν χωρίς γηγενή στην βασική 11άδα, με τον Κώστα Πηλέα να είναι ο μοναδικός Κύπριος που ξεκίνησε στο ματς.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις