Ο μοναδικός στο «Αλφαμέγα»

Ο μοναδικός στο «Αλφαμέγα»

Ένας Κύπριος ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε στο αρχικό σχήμα του Άρη κόντρα στην ΑΕΚ.

Οι Λαρνακείς αγωνίστηκαν χωρίς γηγενή στην βασική 11άδα, με τον Κώστα Πηλέα να είναι ο μοναδικός Κύπριος που ξεκίνησε στο ματς.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Επέστρεψε στην ΠΑΕΕΚ ο Δημητρίου

Επέστρεψε στην ΠΑΕΕΚ ο Δημητρίου

Η ΠΑΕΕΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Μάριου Δημητρίου, ο οποίος αποχώρησε από τον Εθνικό.