Ο μοναδικός στο «Αλφαμέγα»

Ο μοναδικός στο «Αλφαμέγα»

Ένας Κύπριος ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε στο αρχικό σχήμα του Άρη κόντρα στην ΑΕΚ.

Οι Λαρνακείς αγωνίστηκαν χωρίς γηγενή στην βασική 11άδα, με τον Κώστα Πηλέα να είναι ο μοναδικός Κύπριος που ξεκίνησε στο ματς.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.