«Είναι μεγάλη ευκαιρία και ανυπομονούμε...»

«Είναι μεγάλη ευκαιρία και ανυπομονούμε...»

Oι δηλώσεις του προπονητή της Γουέστ Χαμ Ντέιβιντ Μόγιες ενόψει ΑΕΚ.

Αναλυτικά:

«Είναι μεγάλη ευκαιρία και ανυπομονούμε να έρθουμε. Θα ήθελα να πάω στον τελικό και να κερδίσω. Θα είναι δύσκολο το παιχνίδι όμως, δεν παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο γιατί στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο όλες οι ομάδες έχουν πιθανότητες.

Περιμένω ένα εκπληκτικό και συνάμα δύσκολο παιχνίδι στη Λάρνακα. Είναι έμπειρη ομάδα, είχε το πέρασμά της και από Τσάμπιονς Λιγκ και από Γιουρόπα και τώτα βρίσκονται στο Κόνφερενς. Είναι πολύ καλή ομάδα και θα προσεγγίσουμε το αυριανό παιχνίδι όπως προσεγγίζουμε όλα τα άλλα».

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Νέα καψόνια από τις ΗΠΑ στο Ιράν, καθυστέρησαν τον Ταρέμι στο αεροδρόμιο

Νέα καψόνια από τις ΗΠΑ στο Ιράν, καθυστέρησαν τον Ταρέμι στο αεροδρόμιο

Η αποστολή του Ιράν έμεινε να περιμένει τον Ταρέμι και τον βοηθό προπονητή, αφού οι δυο τους βρέθηκαν να υποβάλλονται σε ενδελεχή έλεγχο από τις αρχές των ΗΠΑ προτού ταξιδέψουν στο Σιάτλ!

BEST OF THEMASPORTS