Σενσι με τα κόκκινα!
Στη δεύτερη καλοκαιρινή της προσθήκη προχώρησε η ΤΣΣΚΑ, καθώς επισημοποίησε τη συμφωνία της με τον Στέφανο Σένσι.




Συγκεκριμένα, οι Μπεραχίνο, Τσιμπόλα και Μιραλάς, πήραν τις θέσεις των Παπαφώτη, Κατσανίκλιτς και Ρόμο.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις