ΔΩΡΕΑΝ στον ημιτελικό όσοι Ομονοιάτες είδαν από κοντά την πρόκριση!

ΔΩΡΕΑΝ στον ημιτελικό όσοι Ομονοιάτες είδαν από κοντά την πρόκριση!

Η διοίκηση της Ομόνοιας αποφάσισε όπως όσοι οπαδοί της πήγαν στο ΓΣΠ κόντρα στον ΑΠΟΕΛ, θα έχουν δωρεάν εισιτήριο για τον πρώτο ημιτελικό στο κύπελλο.

Όσοι είναι κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας τότε θα μπορούν να το δώσουν σε άλλο συνοπαδό τους.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Aνακοίνωσε τα φιλικά παιχνίδια η ΑΕΚ: Ξεχωρίζει το παιχνίδι με Άγιαξ

Aνακοίνωσε τα φιλικά παιχνίδια η ΑΕΚ: Ξεχωρίζει το παιχνίδι με Άγιαξ

Η ΑΕΚ ανακοίνωσε τα προγραμματισμένα φιλικά παιχνίδια για την έναρξη της νέας σεζόν.