«Συγχαρητήρια στη διαιτησία - Είμαστε μια ομάδα που έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά...»

«Συγχαρητήρια στη διαιτησία - Είμαστε μια ομάδα που έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά...»

Δηλώσεις από τον εκπρόσωπο Τύπου του ΑΠΟΕΛ, Νεκτάριο Πετεβίνο, μετά τη νίκη επί της Ομόνοιας.

Αναλυτικά:

«Τα συγχαρητήριά μου στη διοίκηση και στην ομάδα. Είναι δύσκολο να αγωνίζεσαι εναντίον στον ίδιο αντίπαλο στις ίδιες μέρες. Συγχαρητήρια και στον κόσμο μας. Ήταν καταπληκτικός. Συγχαρητήρια και στη διαιτησία. Ορθά ακυρώθηκε το γκολ. Και συγχαρητήρια και στον Γιώργο Εφραίμ. Είναι ο μόνος που μπορεί να ξεπεράσει τον Ανδρέα Στυλιάνου. Είμαστε μια ομάδα που έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά. Μας προέκυψε και η ίωση του Σαρφό. Όποιοι παίζουν έχουν το ίδιο αγωνιστικό επίπεδο. Θα δούμε για Μπεν».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Κάηκε» το Σαράγεβο για την πρόκριση της Βοσνίας στους «32» του Μουντιάλ (ΒΙΝΤΕΟ)

«Κάηκε» το Σαράγεβο για την πρόκριση της Βοσνίας στους «32» του Μουντιάλ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο κόσμος της Βοσνίας ξενύχτησε πανηγυρίζοντας και κάνοντας τη νύχτα – μέρα στο Σαράγεβο και σε άλλες πόλεις της χώρας, μετά την επιτυχία της εθνικής ομάδας με την πρόκριση στα νοκ-άουτ του Μουντιάλ!

BEST OF THEMASPORTS