«Αφιερωμένη η νίκη στον Τρύφωνα»

«Αφιερωμένη η νίκη στον Τρύφωνα»

Δηλώσεις από τον Γιώργο Εφραίμ μετά τη νίκη επί της Ομόνοιας.

Αναλυτικά:

«Ήταν πολύ σημαντική νίκη. Είμαστε πρώτοι τώρα. Περιμένουμε τα άλλα αποτελέσματα. Αφιερώνω τη νίκη στον φίλο μας Τρύφωνα που έφυγε από αυτή την ασθένεια. Έχασα κι εγώ δικό μου άτομο από αυτή την ασθένεια.

Για το κοινό πανό: «Αυτές οι πράξεις μόνο καλό κάνουν και ομορφαίνουν το ποδόσφαιρο μας».

Για το παιχνίδι κυπέλλου: «Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας. Θα δώσουμε τα πάντα».

Για τα γκολ εναντίον της Ομόνοιας: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Σημασία έχει να παίρνουμε τα πρωταθλήματα. Περνά σε δεύτερη μοίρα αυτό».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Μπεϊρανβάντ και Κουρτουά κατέβασαν ρολά, Βέλγιο και Ιράν έμειναν στο μηδέν (BINTEO)

Μπεϊρανβάντ και Κουρτουά κατέβασαν ρολά, Βέλγιο και Ιράν έμειναν στο μηδέν (BINTEO)

Μπεϊρανβάντ και Κουρτουά έκαναν καθοριστικές επεμβάσεις, ο Ταρέμι είδε γκολ του να ακυρώνεται ως οφσάιντ και το Βέλγιο έμεινε ζωντανό (0-0) παρότι ολοκλήρωσε το ματς με δέκα παίκτες.