Ο Μαντσίνι που πρέπει να... ρίξει το κασέ του και η κρούση από Κύπρο για Σιώπη!
Παρόμοιες οι απαιτήσεις, αλλά διαφορετικές περιπτώσεις Μαντσίνι και Σιώπη για τον Άρη Θεσσαλονίκης.




«Κάναμε ένα εξαίρετο παιχνίδι. Δεν αφήσαμε τον αντίπαλο να δημιουργήσει. Δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Μείναμε μόνο στο ένα γκολ. Φάνηκε αυτό ότι μας στοιχίζει. Δεν ξέρω πως δίνονται τα πέναλτι, έπαιξα και ποδόσφαιρο. Πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχει μια φυσική θέση στον παίκτη, νομίζω παρεξηγήσαμε λίγο το χέρι. Την περασμένη βδομάδα είχαμε καθαρό πέναλτι. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Είμαι συγχυσμένος με το χέρι. Η διαιτησία ήταν πάρα πολύ καλή για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, όμως σε αυτή τη φάση πιστεύω αδικούμαστε».
Για το περιστατικό στην Ανατολική κερκίδα με οπαδούς της ομάδας:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις