ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ο Γιαν Μοντέρο φιλοξενήθηκε σε εκπομπή του ισπανικού KQ94.5 όπου δέχθηκε ερώτηση σχετικά με τη διαφαινόμενη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Η απάντηση του Δομινικανού.