ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.