ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ούτε η δίωρη διακοπή σταμάτησε την καταιγίδα... Εμπαπέ: Καθάρισε με τριάρα η Γαλλία! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Ούτε η δίωρη διακοπή σταμάτησε την καταιγίδα... Εμπαπέ: Καθάρισε με τριάρα η Γαλλία! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Οι «τρικολόρ» δεν επηρεάστηκαν από τη δίωρη διακοπή λόγω κακοκαιρίας, επικράτησαν 3-0 του Ιράκ και εξασφάλισαν την πρόκριση στους «32», με τον Εμπαπέ να είναι και πάλι ο μεγάλος πρωταγωνιστής.