ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Σε... επιφυλακή για Μαέ η Ομόνοια - Μόνο με επταψήφιο νούμερο θα μπει σε διαδικασία διαπραγματεύσεων

Σε... επιφυλακή για Μαέ η Ομόνοια - Μόνο με επταψήφιο νούμερο θα μπει σε διαδικασία διαπραγματεύσεων

Συνεχίζονται τα δημοσιεύματα περί ενδιαφέροντος για τον Ράιαν Μαέ, κάτι απόλυτα φυσιολογικό, αφού ο Βελγομαροκινός άσος της Ομόνοιας έκανε μία καταπληκτική σεζόν πέρσι, ίσως την κορυφαία στην καριέρα του.

BEST OF THEMASPORTS