ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Δεσπόζει στην κορυφή ο Μέσι: Οι ενδεκάδες του Αργεντινή-Αυστρία

Δεσπόζει στην κορυφή ο Μέσι: Οι ενδεκάδες του Αργεντινή-Αυστρία

Γνωστές έγιναν οι ενδεκάδες του παιχνιδιού ανάμεσα στην Αργεντινή και την Αυστρία για τη 2η αγωνιστική του 10ου ομίλου.