ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Επίσημο: Υπέγραψε νέο συμβόλαιο στον Απόλλωνα ο Χαραλάμπους και παραχωρήθηκε δανεικός

Επίσημο: Υπέγραψε νέο συμβόλαιο στον Απόλλωνα ο Χαραλάμπους και παραχωρήθηκε δανεικός

Την ανανέωση του συμβολαίου του Χρήστου Χαραλάμπους ανακοίνωσε ο Απόλλωνας, ενημερώνοντας παράλληλα πως ο ποδοσφαιριστής θα δοθεί δανεικός για τη σεζόν 2026-27 στην ΑΕΠ Πολεμιδιών.