ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ο Φαλ του χθες και ο Φαλ του αύριο: Το μεγάλο στοίχημα του Παναθηναϊκού

Ο Φαλ του χθες και ο Φαλ του αύριο: Το μεγάλο στοίχημα του Παναθηναϊκού

Η απόκτηση του Μουσταφά Φαλ από τον Παναθηναϊκό ήρθε απρόσμενα και φέρνει μαζί της τόσο σημαντικά πλεονεκτήματα όσο και αρκετά ερωτηματικά.