ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΥΣΣΙΝΙ: Σήκωσαν πανό με μήνυμα στον Καπαρτή - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Στον σημερινό αγώνα της ΕΝΠ με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας, οι βυσσινί σήκωσαν πανό για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Βαλάντη Καπαρτή, που έγραφε "Βαλάντη γερά στα γήπεδα ξανά".

Δείτε τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Καθάρισε εύκολα την Τυνησία και πήρε την πρωτιά η Ολλανδία, χέρι-χέρι στους «32» Ιαπωνία και Σουηδία

Καθάρισε εύκολα την Τυνησία και πήρε την πρωτιά η Ολλανδία, χέρι-χέρι στους «32» Ιαπωνία και Σουηδία

Η Ολλανδία επιβλήθηκε άνετα με 3-1 της Τυνησίας και πήρε την πρωτιά του 6ου ομίλου, ενώ στη φάση των «32» θα βρεθούν επίσης Ιαπωνία και Σουηδί, μετά από το μεταξύ τους ισόπαλο 1-1!