«ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ» που κοχλάζει οι Ομονοιάτες - Κράξιμο κατά πάντων μετά την τεσσάρα!

«ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ» που κοχλάζει οι Ομονοιάτες - Κράξιμο κατά πάντων μετά την τεσσάρα!

Έξαλλοι είναι οι οπαδοί της Ομόνοιας μετά τη συντριβή με 4-1 από την Ανόρθωση στο "Αντώνης Παπαδόπουλος".

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται... χαμός από τους οργισμένους οπαδούς του "τριφυλλιού", οι οποίοι "κράζουν" τους πάντες, παίκτες, προπονητικό τιμ και διοίκηση.

Τα σχόλια στα επίσημα ποσταρίσματα της ομάδας για το σκορ στο Α΄ ημίχρονο, αλλά και για το τελικό αποτέλεσμα, είναι ενδεικτικά του κλίματος που επικρατεί στον πράσινο λαό:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το «αντίο» του Σένσι στους Ανορθωσιάτες: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε...»

Το «αντίο» του Σένσι στους Ανορθωσιάτες: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε...»

Ο Ιταλός μεσοεπιθετικός, Στέφανο Σένσι, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας, αποχαιρέτησε τους πάντες στην Ανόρθωση με ανάρτηση του στα social media.