RED REBELS: «Αύριο επιστρέφουμε στα τσιμέντα για μια ακόμη οπαδική παράσταση»

RED REBELS: «Αύριο επιστρέφουμε στα τσιμέντα για μια ακόμη οπαδική παράσταση»

Ανάρτηση ενόψει του αυριανού αγώνα κόντρα στον Απόλλωνα έκαναν οι οργανωμένοι της Νέας Σαλαμίνας.

Η ανάρτηση: 

Ο Σύνδεσμος μας εύχεται καλή χρονιά σε όλο τον Ερυθρόλευκο Λαό με την ευχή να είναι η τελευταία μακριά από την πολυαγαπημένη μας Αμμόχωστο.

Αύριο επιστρέφουμε στα τσιμέντα για μια ακόμη οπαδική παράσταση. Καλούμαστε όλοι να δώσουμε μαζικά και δυναμικά το παρόν μας δίπλα στην ομάδα μας.

Οι σούβλες θα γυρίζουν από νωρίς μαζί με άφθονο ποτό στο Σωματείο μας στα Πολεμίδια. Ολοι μαζί ενωμένοι για ένα δυνατό Σύνδεσμο και μια παντοδύναμη Σαλαμίνα.

Βάζουμε τα κόκκινα μπουφάν μας και παίρνουμε θέση από νωρίς στο γήπεδο.

Ακολουθάμε πιστά τις οδηγίες των υπευθύνων κερκίδας και τηρούμε αυστηρά τις ώρες αναχώρησης για αποφυγή ταλαιπωρίας.

Υ.Γ1: ΣΑΛΑΜΙΝΑΡΑ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ.

Υ.Γ2: Δώστε τα ΟΛΑ.

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Στις 02:00 η επανέναρξη σύμφωνα με την Equipe - «Το ματς παραμένει σε αναστολή» ακούστηκε από τα μεγάφωνα

Στις 02:00 η επανέναρξη σύμφωνα με την Equipe - «Το ματς παραμένει σε αναστολή» ακούστηκε από τα μεγάφωνα

Οι Γάλλοι αναφέρουν ότι το δεύτερο ημίχρονο θα αρχίσει στις 02:00, ωστόσο νέα ανακοίνωση στο «Lincoln Financial Field» κράτησε στον αέρα την επανέναρξη της αναμέτρησης.