Σενσι με τα κόκκινα!
Στη δεύτερη καλοκαιρινή της προσθήκη προχώρησε η ΤΣΣΚΑ, καθώς επισημοποίησε τη συμφωνία της με τον Στέφανο Σένσι.




"Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου ανακοινώνει την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Stefano Sensi στην CSKA Sofia. Ο Stefano αποτέλεσε υπόδειγμα επαγγελματία κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην ομάδα μας, προσφέροντας μοναδικές στιγμές στους φιλάθλους της Ανόρθωσης. Με την προσωπικότητα, το ήθος και την αγωνιστική του παρουσία, κέρδισε τον σεβασμό και την εκτίμηση ολόκληρης της οικογένειας της Ανόρθωσης. Ευχαριστούμε θερμά τον Stefano για την προσφορά του στον Σύλλογο και για όλες τις όμορφες στιγμές που μας χάρισε. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην καριέρα του καθώς και και κάθε καλό στην προσωπική του ζωή. Grazie Stefano!"
Το «αντίο» του Σένσι στους Ανορθωσιάτες: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε...»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις