EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Οι πράσινοι μπορούν να προχωρήσουν σε συμφωνίες όμως το εμπάργκο παραμένει και ως εκ τούτου πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και αυτό αναμένεται ότι θα γίνει το επόμενο διάστημα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ομόνοιας τον Δεκέμβριο, η εκδίκαση της έφεσης των είναι προγραμματισμένη να γίνει στις 25 Ιουνίου.
Αναμένεται λοιπόν να ολοκληρωθεί η διαδικασία και η Ομόνοια είτε θα δικαιωθεί είτε θα πληρώσει για να μπορεί να προχωρήσει σε εγγραφές παικτών.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις