«Αδικήσαμε τους εαυτούς μας ξανά»

«Αδικήσαμε τους εαυτούς μας ξανά»

Οι δηλώσεις του Αλέξη Γαρπόζη μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό.

 

«Αδικήσαμε τους εαυτούς μας ξανά. Στο πρώτο ημίχρονο μπορούσαμε για δεύτερο γκολ και δεν το βάλαμε. Στο δεύτερο ημίχρονο δώσαμε γήπεδο στον Ολυμπιακό, αλλά εμείς είχαμε και πάλι τις ευκαιρίες. Για το πέναλτι δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω. Το παιχνίδι για όσους το παρακολούθησαν ήταν πάρα πολύ ωράιο.»

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Κόλλησε στο «τείχος» της Γκάνας η Αγγλία

Κόλλησε στο «τείχος» της Γκάνας η Αγγλία

Η Αγγλία είχε την μπάλα στα πόδια της σχεδόν σε όλο το παιχνίδι, όμως η καλά διαβασμένη Γκάνα την εγκλώβισε, άντεξε στην πίεση και κράτησε το μηδέν στη Βοστώνη.