Γιαννακόπουλος κατά την αποχώρηση από το γραφείο του Βρούτση: «Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί»

Γιαννακόπουλος κατά την αποχώρηση από το γραφείο του Βρούτση: «Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί»

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποχώρησε από το γραφείο του Γιάννη Βρούτση, τονίζοντας: «Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί».

Αναλυτικά όσα τόνισε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Aktor, κατά την αναχώρησή του από το Υπουργείο:

«Όλα πήγαν καλά. Ο Υπουργός είχε πολύ καλή διάθεση. Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί. Όλα πήγαν καλά.

Δεν έχω να απαντήσω κάτι άλλο. Όλα πήγαν καλά».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ο ΑΠΟΕΛ επιμένει για τον Λημνιό, αλλά υπάρχει ένα... μεγάλο εμπόδιο

Ο ΑΠΟΕΛ επιμένει για τον Λημνιό, αλλά υπάρχει ένα... μεγάλο εμπόδιο

«Ο Δημήτρης Λημνιός βρίσκεται στη λίστα του ΑΠΟΕΛ, όμως οι απολαβές του στον Παναθηναϊκό αποτελούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο εμπόδιο για να προχωρήσει η υπόθεση», αναφέρει σε ρεπορτάζ της η ελλαδική ιστοσελίδα sportime.gr και προσθέτει: