Κάλια: «Εάν μας άφηνε η διαιτησία, η ομάδα μου θα κέρδιζε - Η ΑΕΛ επέστρεψε και σε όποιον αρέσει»

Κάλια: «Εάν μας άφηνε η διαιτησία, η ομάδα μου θα κέρδιζε - Η ΑΕΛ επέστρεψε και σε όποιον αρέσει»

Παράπονα για τη διαιτησία του πρώτου ημιτελικού του Final-4 του κυπέλλου έκανε η προπονήτρια της ΑΕΛ, Κάλια Παπαδοπούλου, μετά την ήττα από τον Κεραυνό.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Συγχαρητήρια στους καλαθοσφαιριστές μου. Εάν μας άφηνε η διαιτησία, η ομάδα μου θα κέρδιζε. Δυστυχώς οι Κύπριοι διαιτητές θέλουν ακόμα βελτίωση. Συγχαρητήρια στον Κεραυνό, δεν θέλω να μειώσω τη νίκη του, αλλά αν παιζόταν επί ίσοις όροις ο αγώνας, η ομάδα μας θα ήταν η νικήτρια. Η ΑΕΛ επέστρεψε και σε όποιον αρέσει. Καλώ τον κόσμο της ΑΕΛ να έρθει στην έδρα μας στους αγώνες πρωταθλήματος με τον Κεραυνό, για να δείξουμε ποια είναι η ΑΕΛ και τι άξιζει. Όσοι ήρθαν σήμερα ήταν απίστευτοι».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Πεντάμορφη Σενεγάλη διέλυσε το Ιράκ και αγκάλιασε τα νοκ-άουτ του Μουντιάλ! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Πεντάμορφη Σενεγάλη διέλυσε το Ιράκ και αγκάλιασε τα νοκ-άουτ του Μουντιάλ! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Η Σενεγάλη ισοπέδωσε με 5-0 το Ιράκ και βρέθηκε κοντά στους «32» του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

BEST OF THEMASPORTS