Πεντάμορφη Σενεγάλη διέλυσε το Ιράκ και αγκάλιασε τα νοκ-άουτ του Μουντιάλ! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)
Η Σενεγάλη ισοπέδωσε με 5-0 το Ιράκ και βρέθηκε κοντά στους «32» του Παγκοσμίου Κυπέλλου.




Αναλυτικά όσα είπε:
«Συγχαρητήρια στους καλαθοσφαιριστές μου. Εάν μας άφηνε η διαιτησία, η ομάδα μου θα κέρδιζε. Δυστυχώς οι Κύπριοι διαιτητές θέλουν ακόμα βελτίωση. Συγχαρητήρια στον Κεραυνό, δεν θέλω να μειώσω τη νίκη του, αλλά αν παιζόταν επί ίσοις όροις ο αγώνας, η ομάδα μας θα ήταν η νικήτρια. Η ΑΕΛ επέστρεψε και σε όποιον αρέσει. Καλώ τον κόσμο της ΑΕΛ να έρθει στην έδρα μας στους αγώνες πρωταθλήματος με τον Κεραυνό, για να δείξουμε ποια είναι η ΑΕΛ και τι άξιζει. Όσοι ήρθαν σήμερα ήταν απίστευτοι».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις