ΟΛΑ... βυσσινί!

ΟΛΑ... βυσσινί!

Ιδανικό μισάωρο για την ΕΝΠ κόντρα στην Ομόνοια 29Μ.

Στο 23' ο Ανδρέου έκανε το 1-0, στο 28' αποβλήθηκε ο Κονομής για πέναλτι στον Σαμπού ο οποίος έκανε το 2-0 με εύστοχη εκτέλεση στο 31'.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Η σχεδόν «κλειστή» δουλειά με Γκόλντσον και ο ρόλος πρώην προέδρου…

Η σχεδόν «κλειστή» δουλειά με Γκόλντσον και ο ρόλος πρώην προέδρου…

Από την Τρίτη το μεσημέρι, οι πληροφορίες που λαμβάναμε έλεγαν πως ο Γκόλντσον, πρόβαρε τα κυανόλευκα χρώματα του Απόλλωνα.