Ρίχουν δίχτυα για Θαπέλο Μασέκο...
Ο Νοτιοαφρικανός Θαπέλο Μασέκο ο οποίος στη λήξασα σεζόν που αγωνίστηκε στην ΑΕΛ με τη μορφή δανεισμού από τη Μαμελόντι Σάνταουνς, προσελκύει το ενδιαφέρον ομάδων μετά και την παρουσία του στο Μουντιάλ.




Αναλυτικά:
«Είμαι χαρούμενος για τους τρεις βαθμούς. Είναι δύσκολο να αγωνιζόμαστε σε τέτοια ατμόσφαιρα. Είμαι πιο νευριασμένος για την εμφάνιση του 2ου ημιχρόνου γιατί στο πρώτο μέρος ελέγξαμε το παιχνίδι. Ο ΑΠΟΕΛ μας άσκησε καλή πίεση στο 2ο ημίχρονο. Όταν πέρασαν και οι αλλαγές στο γήπεδο πάλεψαν μέχρι το τέλος. Είμαι ικανοποιημένος που καταφέραμε να κερδίσουμε. Δεν κάναμε κάτι σπουδαίο, πρέπει να παραμείνει ταπεινοί».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις