Έστειλε... μήνυμα!

Έστειλε... μήνυμα!

Ο Ελλαδίτης το... έθεσε στη σωστή του διάσταση.

Ο Γιάννης Αναστασίου τόνισε μετά το ματς ότι «ήταν μια νίκη για να την πανηγυρίσουν οι οπαδοί μας, εμείς όχι», με τον Ελλαδίτη να στέλνει το μήνυμα ότι θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια από όλους στην Ομόνοια για να μπορέσει να παρουσιάσει βελτιωμένο αγωνιστικό πρόσωπο.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ρίχουν δίχτυα για Θαπέλο Μασέκο...

Ρίχουν δίχτυα για Θαπέλο Μασέκο...

Ο Νοτιοαφρικανός Θαπέλο Μασέκο ο οποίος στη λήξασα σεζόν που αγωνίστηκε στην ΑΕΛ με τη μορφή δανεισμού από τη Μαμελόντι Σάνταουνς, προσελκύει το ενδιαφέρον ομάδων μετά και την παρουσία του στο Μουντιάλ.