«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Μπράγκα, Ουεντραόγκο, Στόλνικ, Άβραχαμ, Φιλιώτης, Μεγιάδο, Τοκού, Μάμας, Λεσοβόι, Μακρής, Ιμανισίμουε.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις