Σπιλέφσκι: «Είμαι λίγο στεναχωρημένος γιατί μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει» (Βίντεο)

Σπιλέφσκι: «Είμαι λίγο στεναχωρημένος γιατί μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει» (Βίντεο)

Ο Αλεξέι Σπιλέφσκι μίλησε στην κάμερα του Άρη μετά και το τελευταίο φιλικό της ομάδας στην Αυστρία

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του προπονητή του Άρη και την άποψη του για το φιλικό:

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.