ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωταθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Ο αποψινός αγώνας ανάμεσα σε Ruzomberok Σλοβακίας και Tobol Καζακστάν θα έχει Κύπριους διαιτητές.
Πιο συγκεκριμένα Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο Κυριάκος Αθανασίου με βοηθούς διαιτητές τους Παύλο Γεωργίου και Λάμπρο Λάμπρου και τέταρτο διαιτητή το Μάριο Αντωνίου. Στο VAR ορίστηκε ο Δημήτρης Σολωμου και AVAR ο Μάριος Χριστοφόρου.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις