Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Αναλυτικά:
Επίσημα πλέον θέλω να ανακοινώσω την απόφαση μου να παραιτηθώ από την προεδρία της ομάδας μας .Αυτά τα 2 χρόνια πρόσφερα πάρα πολλά στην ομάδα και χρόνο και χρήμα όμως πήραμε αρκετά πίσω σε χαρές αλλά και την πιο ιστορική στιγμή της ανόδου στην Γ κατηγορία. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στο συμβούλιο,όλους τους ποδοσφαιριστές αλλά και προπονητές που πέρασαν από την ομάδα τον φίλο και φροντιστή Λάκη και τον φίλο Γιώργο Βικτωρος για την συνεργασία μας .Αν κάποτε ξέφυγα απολογούμαι σε όλους,κάποτε το πάθος σε τυφλώνει. Δυστυχώς η επιτυχία έχει πολλούς πατεράδες και πολλοί υποσχέθηκαν πράγματα που δεν τηρησαν όμως τη δόξα ουδείς μίσησε. Φεύγω με το κεφαλή ψηλά και ξέρωντας ότι πίσω μου άφησα υγεία και ότι υποσχέθηκα εγώ προσωπικά το έδωσα .Κέρδισα αρκετούς φίλους αυτά τα 2 χρόνια και αυτό είναι το πιο σημαντικό στο ποδόσφαιρο. Θα είμαι πάντα εκεί να παρακολουθώ την ομάδα.
Ο πρόεδρος
Νικόλας Λάμπρου.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις