Επέστρεψε στην ΠΑΕΕΚ ο Δημητρίου
Η ΠΑΕΕΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Μάριου Δημητρίου, ο οποίος αποχώρησε από τον Εθνικό.




«Ποιος να συγκριθεί μαζί σας; 🙌💚», το μήνυμα των πρασίνων.
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις