Πάνε για «καρατόμηση» του;
Σήμερα είναι η προγραμματισμένη συνεδρία της εκτελεστικής επιτροπής της ΚΟΠ…




Ο φορ της Ομόνοιας έκανε ανάρτηση για τον τελικό Κυπέλλου όμως αυτό που ξεχώρισε ήταν το σχόλιο από έναν αντίπαλο των πρασίνων στα ημιτελικά. Ο άσος του Άρη και πρώην συμπαίκτης του Στεπίνσκι, Στιβ Γιαγκό έστειλε τα μπράβο του στον άσο του τριφυλλιού.
Η ανάρτηση:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις