Έκαμαν «μεσοβέζικες» δουλειές με τον Σένσι…
Η χθεσινή είδηση ότι η ΤΣΣΚΑ Σόφιας θα πληρώσει την ρήτρα αποδέσμευσης του Σένσι, έχει προκαλέσει στεναχώρια και απογοήτευση στους οπαδούς της Ανόρθωσης.




Ο Βέλγος εξτρέμ διατηρεί συμβόλαιο μέχρι και το 2026, δηλαδή και για τις επόμενες δύο σεζόν.
Δεν βοήθησε σχεδόν καθόλου την «Κυρία», ενώ διατηρεί και ένα υψηλό συμβόλαιο.
Αναμένεται να προσπαθήσει να τον ξεφορτωθεί η Ανόρθωση το καλοκαίρι, ωστόσο δεν θα είναι εύκολο…
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις