Καλωσόρισμα από Ομόνοια 29Μ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Η Ομόνοια 29Μ καλωσόρισε τον Μόδεστο Σωτηρίου.Ο 33χρονος αριστερός μπακ επιτρέφει στους πράσινους.




«Αν μου έλεγαν πριν το παιχνίδι ότι θα έρθω στο «Παπαδόπουλος» και θα είχα πέντε καθερές ευκαιρίες για να σκοράρω θα το έπαιρνα. Η ομάδα είναι σε φάση αναδιοργάνωσης, ψάχνουμε την ενέργεια μας. Δεν μου άρεσε το 0-0 σ' ένα παιχνίδι που μάζεψε τόσο κόσμο και είχε τόσο καλή ατμόσφαιρα».
Για το σύστημα με τους 3 αμυντικούς: «Στο ποδόσφαιρο αλλάζουν πολύ τα συστήματα. Η φιλοσοφία μου είναι ν' αποκτήσει η ομάδα μου πλεονέκτημα χωρίς να αφήνουμε αδυναμίες».
«Προτεραιότητα μου είναι να κάνω την ομάδα από καλή σε δυνατή. Να πηγαίνουμε σε δύσκολες έδρες όπως απόψε και να μην θεωρούμε ότι η ισοπαλία είναι καλό αποτέλεσμα».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις