Πήρε το ντέρμπι η ΑΕΛ, νίκες για ΑΕΚ, Ολυμπιάδα και Lemesos!

Πήρε το ντέρμπι η ΑΕΛ, νίκες για ΑΕΚ, Ολυμπιάδα και Lemesos!

Η ΑΕΛ ήταν η μεγάλη νικήτρια του ντέρμπι της 2ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα βόλεϊ γυναικών. Η ομάδα της Λεμεσού επικράτησε με 3-0 σετ της Ανόρθωσης, 25-16, 26-24 και 25-19.

Η Ολυμπιάδα πήρε επίσης σημαντική νίκη απέναντι στη Νέα Σαλαμίνα με 3-0. Η ΑΕΚ επιβλήθηκε και αυτή με 3-0 σετ του Άρη Πολεμίου, ενώ ο Απόλλωνας ηττήθηκε με 3-1 από τη Lemesos Volleyball.

Δείτε φωτορεπορτάζ απο τον αγώνα της Ολυμπιάδας κόντρα στη Σαλαμίνα:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Παρελθόν από τον Άρη ο Γκόλντσον – Προχωράει η μεταγραφή του στον Απόλλωνα

Παρελθόν από τον Άρη ο Γκόλντσον – Προχωράει η μεταγραφή του στον Απόλλωνα

O Άρης ανακοίνωσε την αποχώρηση του Κόνορ Γκόλντσον, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη μεταγραφή του στον Απόλλωνα.