Τι άλλο έγινε κύριε Δημήτρη...

Τι άλλο έγινε κύριε Δημήτρη...

Ο Δημήτρης Γρηγόρη, ο άνθρωπος που αποτελεί το δεξί χέρι του προέδρου και ιδιοκτήτη της Ομόνοιας, Σταύρου Παπασταύρου, στο περιθώριο της συνέντευξης τύπου παρουσίασης του νέου χορηγού, ρωτήθηκε για το σίριαλ Μάριου Ηλία.

Είπε το κλασικό, ότι το θέμα θεωρείται λήξαν, προσθέτοντας πως «αν ο Εθνικός θέλει να το συνεχίσει, έχουμε κι άλλα να πούμε».

Τι άλλο έγινε που δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας, κύριε Γρηγόρη.

Εμείς νομίζαμε, ότι ο Εθνικός στην ανακοίνωση – σεντόνι, τα έβγαλε όλα στον φόρα…

Π.Χ. 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στο Top-5 των μακροβιότερων ξένων του Ολυμπιακού

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στο Top-5 των μακροβιότερων ξένων του Ολυμπιακού

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό που πλέον θεωρεί οικογένειά του, έχοντας αφήσει ηχηρό το στίγμα του στη νεότερη εποχή των «ερυθρολεύκων».