Ζ. Βρύζας: "Δεν πήγα στον Παναθηναϊκό γιατί ήθελα να είμαι αποδεκτός στην πόλη μου" (ΒΙΝΤΕΟ)
O αθλητικός διευθυντής του ΑΠΟΕΛ Ζήσης Βρύζας παραχώρησε συνέντευξη στο Betarades.gr




«Επρεπε να το πιστέψουμε λίγο παραπάνω. Έπρεπε να προσπαθήσουμε περισσότερο. Δεχθήκαμε νωρίς γκολ. Ήταν αρκετά δύσκολο. Προσπαθήσαμε να παίξουμε, βλέπουμε μπροστά. Να ξεκουραστούμε και να δούμε τι να κάνουμε τον Σεπτέμβριο. Είμαστε μια νεαρή ομάδα. Να φτιάξουμε ένα καλό κλίμα, έχουμε έναν καλό προπονητή με πειθαρχία και προσπαθεί να μας βελτιώσει.»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις