Ποστ Ανόρθωσης για τις ήττες των ομάδων Κ-14 και Κ-15 για το Σούπερ Καπ

Ποστ Ανόρθωσης για τις ήττες των ομάδων Κ-14 και Κ-15 για το Σούπερ Καπ

Ενημέρωση από το γραφείο Τύπου της Ανόρθωσης:

«Ολοκληρώθηκε η αγωνιστική περίοδος για τις ακαδημίες μας, με τους αγώνες για τα σούπερ καπ που διοργάνωσε η ΚΟΠ.

Οι ομάδες Κ14 και Κ15 αγωνίστηκαν με τις αντίστοιχες του Άρη και της Ομόνοιας και μετά από αναμετρήσεις που κρίθηκαν στις λεπτομέρειες ηττήθηκαν 4-2 και 2-1.

Ευχαριστούμε το χορηγό των αγωνιστικών μας τμημάτων Cablenet Cyprus για τη στήριξη!».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Διαφημιστικά που άφησαν εποχή!

Διαφημιστικά που άφησαν εποχή!

Από τα video με... Ρωμαίους μονομάχους τον Φίγκο και τον Μαλντίνι μέχρι την διαφήμιση με την Κιμ Καρντάσιαν.